Arkivtenesta har ansvar for å;
- motta, åpne, sortere, stemple, journalføre og skanne all inngåande post. Ved journalføring skal all post vurderast i høve til Arkivlov/Offentleglova/Forvaltningslova osv. Kommunelegen og helse- og omsorgssjefen opnar posten sjølv og leverer til arkivet det som skal registrerast.
- opprette nye arkivsaker i samband med journalføring.
- sende restanselister 4 gonger i året.
- betjene utlån frå arkiv.
- arkivere.
- journalføre eigenproduserte dokument og skrive ut adresseliste dersom det er fleire adressatar.
- tilbod med anbodsfrist skal ikkje opnast men leggjast i arkiv til opningsmøte
- frankere utgåande post.
Sakshandsamer har ansvar for å;
- Levere personleg adressert post , anten det er papirdokument, telefaks, sms eller e-post til sentralarkiv for journalføring.
- Ha oversikt over kva saker som er til handsaming ved hjelp av saksbehandlingssystemet WebSak.
- Kontrollere at riktig offentleghetsvurdering er gjort.
- All dokumentproduksjon skal utførast i eit fagsystem.
- Avskrive inngående og interne dokument som er handsama.
- Levere orginal dokument for utsendig til arkivet.
- Avslutte arkivsaker etter kvart som dei er ferdighandsama.
Leiar har ansvar for å;
- sjå til at restanselister vert følgd opp.
- bidra til at krava til dokumentasjon av handsaming vert ivareteken.
|
|